De best mogelijke klantenervaring ('customer experience') dankzij automatische self-service retail kiosks en live video verbindingen over afstand.

Bij de retail toepassingen worden klanten over afstand bediend. De klant kan zich ook zelf bedienen d.m.v. de Self-Service functies die door de Humanoid Avatar (zie Producten/Software) worden verstrekt. Maar het is ook mogelijk om een live verbinding te maken met een agent (verkoper, medewerker) die zich in een andere locatie bevindt. Deze medewerker verschijnt ofwel in 3D ofwel in 2D. De apparatuur is beschikbaar vanaf een klein 27 inch All-in One Touchscreens die op een balie of aan een muur worden bevestigd. Maar het kan ook levensgroot en in 3D, zodat de medewerker écht aanwezig lijkt. Alle periferie voor de transacties zijn geïntegreerd : scanner (documenten, barcodes, NFC, enz..), printers (tickets, documenten, enz..), camera's, betalingsterminals, enz… Daardoor kan elke transactie ofwel automatisch (zonder tussenkomst van een medewerker) en/of over afstand worden afgehandeld. De voordelen zijn voor de hand liggend : besparingen op mankracht én een betere dienstverlening aan de klant. De klant kan bovendien ook thuis worden bediend vanop de PC, Tablet of Smartphone. Alle communicatie verloopt volledig ge-ëncrypteerd en beveiligd.

De systemen worden gekoppeld met de bestaande supply-chain systemen zodat de verwerking van de transacties, facturatie, voorraadbeheer, enz.. .naadloos worden geïntegreerd in de retail-processen. Dit is even effectief en klant-vriendelijk als een medewerker 'ter plaatse'

De unieke technologie 'Holographical Reality™' biedt ongeziene mogelijkheden voor retail. Bezoek deze pagina voor méér informatie.

Download brochure OASSIS MEER INFORMATIE