Uw klant

Niéts werkt beter dan persoonlijk, menselijk contact om de best mogelijke klanten-ervaring te realiseren. Dit kàn op afstand gebeuren. De ‘Personal Contact Kiosks’ maken gebruik van een 3D Holografische techniek waarbij uw medewerker/agent écht fysisch aanwezig lijkt te zijn voor uw klanten. Klant en agent werken samen alsof ze zich in dezelfde ruimte bevinden. Printers, document scanners en identificatie-apparatuur ondersteunen de transacties. Naast 3D Holografie, zijn ook 2D zuilen, desktops en mobiles ondersteund.

Uw Cloud Server

De cloud ‘signaling server’ – die énkel voor ùw organisatie kan worden ingezet – en dus niet wordt gedeeld met andere bedrijven, kan door u onder white label gebruikt worden. Servers van Europese klanten zijn opgesteld in Europa : dat is niet alleen sneller (betere video-kwaliteit) maar dit valt ook onder de EU regelgeving (privacy, enz.)

API’s en Webservices laten toe om de toepassing te integreren met uw bestaande ICT systemen en databanken. Het Cloud Management Systeem en de Statistische Rapportage Module verschaffen u alle gegevens om uw processen blijvend te stroomlijnen. Optioneel kunt u ook gebruik maken van opnames en live streaming.

Uw medewerker – uw ‘agent’

Agenten/uw medewerkers gebruiken ofwel hun bestaande computer ofwel de gespecialiseerde Workstations die toelaten om met echt oogcontact en/of ‘3D Holografisch’ te verschijnen voor uw klant. Intelligente routing verbindt uw klant automatisch met uw meest geschikte agent. Data- collaboration, documenten delen en online tolkendiensten helpen uw agent om de beste mogelijke klantenervaring te creëren.